ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ

Тук можеш да намериш отговори на често задавани въпроси. Ако не откриваш това, което те интересува, винаги можеш да се свържеш с нас. Ще се радваме да помогнем!

Как да вляза в профила си?

За да влезеш в профила си, кликни върху менюто Влез в горния десен ъгъл на страницата и въведи своя имейл адрес. Можеш да достъпиш профила си и без парола като избереш през линк, пратен до товоя мейл или да въведеш паролата си.

Как да възстановя паролата си?

От менюто Влез избери "Вход с парола" и след това - "задаване на нова парола", въведи имейла, свързан с профила ти и избери "Изпращане на инструкции". Имейлът с инструкции ще бъде изпратен на посечения мейл. От него избери "Нулиране на паролата" и ще бъдеш насочен да избереш нова парола, преди да бъдеш пренасочени към страницата на каталога. Ако имаш проблеми със запомнянето на паролата си, можеш също да използваш нашата опция за влизане без парола, като поискаш връзка за влизане на страницата за вход.

Какво мога да гледам с абонаментния план?

Закупувайки абонаментен план имаш достъп до цялото съдържание, освен филмите в категория "ФИЛМ ПОД НАЕМ". Тях следва да закупиш допълнително при интерес. Всеки от тези филми е отбелязан като "I филм под наем" и в заглавието си.

Трябва ли да имам абонамент за да си купя филм под наем?

Не, не е нужно да имаш активен или неактивен абонамент за да си купиш единично филм под наем. Единствено ще имаш профил при нас след закупуването на филм под наем, който можеш лично да управляваш. 

Мога ли да изтегля филм и да го запазя на устройството си??

Съдържанието ни е достъпно само за стрийминг и не може да бъде изтеглено директно на устройство. Можеш да получиш достъп до него по всяко време, като влезеш в профила  си. Ако използваш мобилно приложение, можеш да запазваш видео съдържание за офлайн възпроизвеждане, което ти позволява да гледаш избрани от теб заглавия по-късно без интернет връзка.

Защо имам проблеми с буферирането или възпроизвеждането?

Проблемите с буферирането или възпроизвеждането често са свързани с твоята интернет връзка. Препоръчваме минимална скорост от 25 Mbps за плавен стрийминг. Можеш също да опиташ да рефрешнеш страницата, да използваш различен браузър или да изчистиш кеша.

Как да спра абонамента си?

За да управляваш абонамента си, влез в профила си и кликни върху името си горе дясно. В отворения профил избери Покупки. Можеш да избереш да поставиш на пауза или да анулираш членството си.

Как да променя абонаментния си план или да актуализирам данните си за плащане?

За да промениш абонаментния си план или да актуализираш данните си за плащане, влез в профила си и кликни върху името си горе вдясно. След това избери Покупки. За да промениш абонаментния си плана, избери Управление на плана от менюто срещу активният ти абонаментен план и следвай предложенията.
За да актуализираш данните си за плащане, избери Промяна на метода на плащане в секцията Метод на плащане и въведи новите си данни за плащане.

Защо кредитната ми карта е отхвърлена?

Много кредитни/дебитни карти имат ограничения за онлайн покупки. Ако карта ти е отхвърлена, моля, свържи се с банката си, за да ги уведомиш, че покупката, която искаш да направиш, е валидна. Освен това някои кредитни/дебитни карти не позволяват периодично фактуриране на абонамент и следователно може да бъдат отказани.

Как да закупя абонамент за подарък?

За да закупиш абонаментен план за подарък, отиди до футъра на сайта и избери „ПОДАРИ абонамент“. Ще трябва да влезеш в профила си или да създадеш, ако все още нямаш такъв. След това избери абонамента, който искаш да подариш, избери продължителността на подаръка и завърши покупката си, като въведеш данните си за плащане. След покупката ще получиш страница за потвърждение и имейл за потвърждение с кода за подарък и връзка за споделяне, която можеш да изпратиш на получателя на подаръка.

Как да осребря подарък абонамент?

За да използваш подаръка си - абонамент, използвай връзката, споделена с теб от подателя на подаръка. Кликването на връзката автоматично ще приложи подаръка към твоя профи;. Ако все още нямаш профил, ще бъдеш поканен да го създадеш.

Все още имаш нужда от помощ?

Екипът ни е на разположение да ти съдейства!


За да отговорим на твоя въпрос, пиши ни на: contact@gledam.bg